Splošni prodajni pogoji

1. Registracija

Za nakup prek spletne trgovine Yasenka registracija ni potrebna. Če pri vsakem nakupu ne želite vnesti naslova za dostavo in podatkov o plačilu, je priporočljiva registracija. Za registracijo je dovolj, da vnesete veljaven e-poštni naslov, osebne podatke (ime, priimek, naslov, poštno številko, kraj, telefonsko številko) in poljubno geslo, s katerim dostopate do uporabniškega računa. Priporočljivo je, da uporabite kombinacijo znakov, to je velike in male črke.

Po vnosu teh podatkov zaključite registracijo s klikom na polje “Registracija”. Vaš račun ostane registriran v sistemu in do njega dostopate tako, da na strani “Prijava” vnesete svoje uporabniško ime in geslo. Pri vsakem naslednjem nakupu morate le prijaviti svoje uporabniško ime in geslo.

Če ste pozabili geslo, na isti strani izberite »Ste pozabili geslo?«. Na tem mestu boste vnesli svoj e-poštni naslov, na katerem ste se registrirali, in na katerega vam bo sistem samodejno poslal povezavo za ponastavitev gesla. To lahko pozneje spremenite v nastavitvah računa.

2. Naročanje

Blago se naroča preko spletne trgovine. Spletna trgovina je vedno odprta za naročila in za naročila ni odpiralnega časa. Naročila se obdelujejo ob delavnikih od 8:00 do 16:00. Za plačilo in dostavo želenih izdelkov mora kupec izpolniti ustrezna pola o naslovniku in naslovu, o opravljenem naročilu pa bo obveščen po elektronski pošti.

1. korak: Spletno mesto nakupovalne košarice prikazuje izdelke, ki ste jih dodali v košarico med ogledom strani. Če želite izdelek odstraniti iz košarice, kliknite povezavo »Odstrani iz košarice« na desni strani izdelka. Za potrditev nakupa kliknite gumb “Nadaljuj do plačila”.

2. korak: Kupec svoje naročilo zaključi z vnosom vseh zahtevanih podatkov (ime, priimek, naslov, telefonska številka, e-poštni naslov) v obrazec na spletnem mestu. Za dokončanje naročila kliknite gumb »Nadaljuj do plačila«.

3. korak: Če je naročilo uspešno zaključeno, bo kupec na spletnem mestu videl besedilo “Hvala za vaše naročilo”. Poleg tega je kupec obveščen, da bo na elektronski naslov, ki ga je vnesel v obrazec, prejel sporočilo s podrobnostmi o naročilu.

Yasenka d.o.o. se zavezuje, da bo dostavilo vse naročene izdelke, ki so v času dobave na zalogi. Če Yasenka d.o.o. ne more dostaviti katerega od naročenih izdelkov, bo kupca kontaktiralo po telefonu ali elektronski pošti. 

3. Cene in dostava

Cene so maloprodajne, izražene v evrih in vključujejo DDV. Izdelek bo dostavljen v 3-5 delovnih dneh od prejema vašega naročila, če je na voljo. Izjema so prednaročila ali posebne akcije. Dostava se zaračuna po ceniku, dogovorjenem z dostavno službo DPD. Stroški pošiljanja in pakiranja se zaračunajo ločeno in so vidni na računu.

4. Načini plačila

I. Plačilo z gotovino (po povzetju)

II. Izdelke na spletnem mestu lahko plačate tudi s kreditno ali debetno kartico.  

5. Izjava o varnosti spletnih plačil

Sistem CorvusPay zagotavlja popolno zaupnost vaše kartice in osebnih podatkov od trenutka, ko jih vnesete v plačilni obrazec CorvusPay. Podatki o plačilu se šifrirani iz vašega spletnega brskalnika posredujejo banki, ki je izdala vašo kartico. Naša trgovina nikoli ne pride v stik s popolnimi podatki o vaši plačilni kartici.

Prav tako so podatki nedostopni niti zaposlenim v sistemu CorvusPay. Izolirano jedro neodvisno prenaša in upravlja občutljive podatke ter jih ohranja popolnoma varno.

Obrazec za vnos plačilnih podatkov je opremljen s transportno kodo SSL najvišje zanesljivosti. Vsi shranjeni podatki so dodatno zaščiteni s šifriranjem z uporabo kriptografske naprave, certificirane po standardu FIPS 140-2 Level 3.

CorvusPay izpolnjuje vse zahteve glede varnosti spletnih plačil, ki jih predpisujejo vodilne blagovne znamke kartic, torej deluje v skladu s standardom – PCI DSS Level 1 – najvišjim varnostnim standardom panoge plačilnih kartic. Pri plačilu s karticami, vključenimi v program 3-D Secure, vaša banka poleg veljavnosti same kartice dodatno potrdi vašo identiteto z žetonom ali geslom. Corvus Pay vse zbrane podatke obravnava kot zaupne in jih ustrezno obravnava. Podatki se uporabljajo izključno za namene, za katere so namenjeni. Vaši občutljivi podatki so popolnoma varni, njihova zasebnost pa je zagotovljena z najsodobnejšimi varnostnimi mehanizmi. Zbirajo se le podatki, ki so potrebni za opravljanje dela v skladu s predpisanimi zahtevnimi postopki za spletno plačevanje.

Varnostni nadzor in operativni postopki, ki se uporabljajo za našo infrastrukturo, zagotavljajo trenutno zanesljivost sistema CorvusPay. Poleg tega z vzdrževanjem strogega nadzora dostopa, rednim varnostnim nadzorom in poglobljenimi pregledi za preprečevanje ranljivosti omrežja ter načrtovanim izvajanjem določb o informacijski varnosti trajno vzdržujejo in izboljšujejo raven varnosti sistema z zaščito podatkov vaše kartice.

6. Odstop od naročila

Če bi želeli preklicati vaše naročilo, priporočamo da to storite čimprej in sicer od ponedeljka do petka med 8.00 do 16.00 na telefonski številki +386 51 313 980 ali kadarkoli po elektronski pošti na info@yasenka.si

7. Nemožnost dostave s strani prodajalca

V primeru, da prodajalec ne more dostaviti izdelka, ker naročenega izdelka ni na zalogi ali ga ni več mogoče naročiti pri dobavitelju, bo prodajalec po elektronski pošti obvestil kupca, ki lahko odstopi od naročila ali sprejme nov rok dostave.

Če se potrošnik odloči za preklic naročila, bo prodajalec kupcu vrnil vplačani denar v najkrajšem možnem času, najkasneje pa v 30 dneh po zamudi, povečani za predpisano obrestno mero.

8. Nemožnost dostave s strani prodajalca v primerih akcije in velikega povpraševanja po izdelku

V primeru velikih promocij in posebnih ponudb, ko je povpraševanje po izdelku veliko, bo prodajalec kupca pisno obvestil o odstopu od naročila in nezmožnosti sklenitve pogodbe / dokončnosti zaradi nemožnosti dostave izdelek, ki ga prodajalec sklene pri nakupu.

To so primeri, v katerih je kupec opravil / izročil naročilo, vendar ni plačal in ni potrdil nakupa / sklenitve pogodbe s strani prodajalca, pa tudi v primeru, ko se je kupec odločil za plačilo s kartico ( plačila ne bomo izvedli mi).

9. Odpoved pogodbe

Pogodbo lahko enostransko prekinete v 14 dneh brez navedbe razloga. Pogodbo lahko enostransko prekinete v 14 dneh brez navedbe razloga. Za uveljavljanje pravice do enostranske odpovedi te pogodbe nas morate o svoji odločitvi o enostranski prekinitvi pogodbe obvestiti pred iztekom roka z nedvoumno izjavo, poslano po pošti ali elektronski pošti, v kateri navedete svoje ime, naslov, telefonsko številko in / ali e-poštni naslov, lahko pa uporabite tudi OBRAZEC ZA NEPOMENOVNO PREKINITEV POGODB (33. člen Zakona o varstvu potrošnikov). 14-dnevno obdobje teče od trenutka, ko izdelke prejmete skupaj z enostranskim obrazcem za odpoved.

Obrazec lahko pošljete tudi v elektronski obliki naši službi za stranke na e-poštnem naslovu info@yasenka.si.

Če enostransko odpoveste to pogodbo v določenem roku, v skladu s čl. 76. Zakona o varstvu potrošnikov je trgovec dolžan najkasneje v 14 dneh od datuma prejema pisnega obvestila o odstopu od pogodbe potrošniku vrniti celoten znesek, ki ga je potrošnik plačal po pogodbi. Vračilo bo izvedeno na enak način, kot ste opravili plačilo. Drugi način je možen, če je obojestransko sprejemljiv. V zvezi z vračilom ne boste imeli dodatnih stroškov. Vračilo lahko opravimo šele, ko nam blago vrnemo in potem, ko ugotovimo njegovo stanje. Odkupnih pošiljk ne sprejemamo.

Potrošnik nima pravice do odpovedi pogodbe, če gre za prodajo izdelka, ki ga zaradi svoje narave ni mogoče vrniti ali je predmet hitrega poslabšanja.

10. Vračilo izdelka

Blago lahko vrnete ali pošljete na naslov: Yasenka d.o.o. (Služba za pomoč uporabnikom), Dvanaest redarstvenika 2 / c, 32000 Vukovar, Hrvaška brez nepotrebnega odlašanja in najkasneje v 14 dneh od dneva, ko ste nam poslali odločbo o enostranski prekinitvi pogodbe.

V primeru prekinitve pogodbe je potrošnik dolžan izdelek vrniti trgovcu na lastne stroške (drugi odstavek 48. člena Zakona o varstvu potrošnikov). Odgovorni ste za kakršno koli oslabitev, ki je posledica rokovanja z blagom, razen tiste, ki je potrebna za določitev narave, značilnosti in funkcionalnosti blaga.

Blago je mogoče vrniti za izdelek, ki ni bil uporabljen in je zapakiran z vsemi deli in dokumentacijo (veljaven račun kot edini dokaz o nakupu).

11. Pritožbe

Če imate reklamacijo glede dostavljenega izdelka, nam pišite pisno na e-naslov info@yasenka.si. Kupec je dolžan hraniti račun.

Zagotavljamo, da bo izdelek, uporabljen v skladu s priloženimi navodili, deloval pravilno. V primeru napak se zavezujemo, da bomo izdelek zamenjali v razumnem roku v skladu z obligacijskim zakonom.

12. Ugovori

Pisne pritožbe lahko pošljete po pošti ali jih predate osebno na naslov Yasenka d.o.o., Dvanaest redarstvenika 2 / c, 32000 Vukovar z oznako »Za spletno trgovino Yasenka.si« ali na elektronski naslov info@yasenka.si.

13. Garancije

Yasenka d.o.o. ne jamči in ne jamči za točnost podatkov, prav tako ne sprejema nobene škode ali druge odgovornosti za napake ali opustitve vsebine objavljene ponudbe.

14. Uporaba izdelka

Kupljene izdelke uporabljate na lastno odgovornost in jih ne morete šteti kot nadomestek za medicinsko ali prehransko terapijo.

15. Alternativno reševanje potrošniških sporov

Od 15. Februarja imate v celotni Evropski uniji spore v zvezi s spletnim nakupovanjem pravico in priložnost, da jih rešite v samo nekaj kliki na tem spletnem mestu. Evropska komisija je oblikovala platformo za takšno reševanje sporov, ki je dostopna vsem državljanom Evropske unije.

Platforma je namenjena alternativnemu (izvensodnemu) reševanju domačih in čezmejnih sporov, ki izhajajo iz prodajnih pogodb ali pogodb o storitvah med trgovci s sedežem v Republiki Hrvaški in potrošniki s prebivališčem v Evropski uniji (v nadaljnjem besedilu: EU) v postopkih pred alternativnimi organi. reševanje potrošniških sporov (v nadaljnjem besedilu: organi ARPS), ki so pooblaščeni za izvajanje sprave ali sprejetje nezavezujoče ali zavezujoče odločitve o sporu.

Ko potrošniki in trgovci vložijo pritožbo, bodo organi za reševanje sporov delovali kot posredniki med obema strankama, da bi rešili težavo.

Ko je dosežen dogovor o tem, kdo bo rešil spor, platforma samodejno posreduje spor temu organu, ki je dolžan spor v celoti rešiti prek interneta v 90 dneh.

Spletna platforma za spletno alternativno reševanje sporov od 15. Februarja 2016 kot tudi vsem državljanom Evropske unije vam je na voljo tukaj.

16. Sodstvo

Te pogoje uporabe bodo urejali in razlagali v skladu s hrvaško zakonodajo, ne glede na navzkrižje s pravnimi predpisi. Hrvaška zakonodaja se bo uporabljala za vse pravne spore, ki lahko izhajajo iz Sporazuma. Poleg tega se strinjate, da boste podrejeni hrvaškim sodiščem in da bodo vsi pravni ukrepi, ki jih boste sprejeli, v izključni pristojnosti hrvaških sodišč.

Opustitev podjetja Yasenka d.o.o. za uveljavljanje pravic ali določb teh pogojev ne pomeni odpovedi. Če pristojno sodišče meni, da je pogoj ali zahtevek neveljaven, se stranki strinjata, da si bo sodišče prizadevalo, da bo strankam v skladu z določbo zagotovilo zadostno zadoščenje, ostale določbe pogoja in zahtevka pa bodo ostale v veljavi.